Case study - Ceramic Pro

Efekty współpracy z firmą, która dostarcza powłoki ceramiczne oraz folie ochronne PPF KAVACA dla najlepszych studiów auto detailingowych.

Klient

Klientem jest firma Ceramic Pro, która oferuje najlepszym studiom auto detailingu na rynku produkty do profesjonalnego zabezpieczania aut: powłoki ceramiczne oraz folie ochronne PPF KAVACA.

Z jej usług korzystają setki firmy auto detailingowych na całym świecie, które są zaopatrywane w najlepszej jakości produkty do auto detailingu.

Dzięki skuteczności prowadzonych działań z innym projektem, który powiązany jest z Panem Arkadiuszem Danielakiem - min. właścicielem Wellness Car, Ceramic Pro również zlecił nam realizację tego projektu. Zaplanowaliśmy strategię działań dla marki - nowy projekt strony internetowej: ceramic-pro.pl oraz sklep internetowy: sklep.ceramic-pro.pl oraz szereg działań marketingowych, mających podnieść świadomość wśród klientów oraz rozpoznawalność marki Ceramic Pro.

Ceramic Pro - case study
Ceramic Pro - case study

Stan na początku współpracy

Współpracę z Ceramic Pro rozpoczęliśmy na początku 2022 roku. Przeprowadziliśmy analizę marki - począwszy od strony internetowej po wszystkie działania marketingowe.

Klient posiadał swoją stronę oraz sklep internetowy, które wymagały redesignu oraz optymalizacji. Dodatkowo nie były prowadzone żadne działania marketingowe w sieci.

Kluczowe elementy, który wymagały działań:

  • redesign strony internetowej
  • redesign sklepu internetowego
  • brak działań marketingowych w sieci

Efekty współpracy

Tak jak wspominaliśmy, Ceramic Pro wymagał kompleksowego podejścia by wprowadzić wszystkie potrzebne działania.

Została zaprojektowana nowa strona ceramic-pro.pl oraz sklep: sklep.ceramic-pro.pl, które wspomagają w pozyskiwaniu potencjalnych klientów oraz pełnią kluczową rolę wizerunkową marki Ceramic Pro.

Strona oraz sklep zostały zoptymalizowane pod względem SEO i szybkości działania. Kluczowe elementy strony oraz sklepu są stale rozwijane o potrzebne elementy marketingowe.

Wprowadziliśmy działania marketingowe min.:

  • SEM - wielokanałowa strategia, która obejmuje działania marketingowe zarówno na płatnych, jak i bezpłatnych wynikach wyszukiwania, czyli SEO i Google Ads
  • Remarketing - działanie, które pozwala na ponowne zaangażowanie osób, które weszły już w interakcję z witryną klienta
  • Stałe doradztwo oraz opiekę nad wizerunkiem oraz widocznością marki w sieci

Efektem działań jest zaplanowana stała współpraca oraz satysfakcja ze strony klienta.

Ceramic Pro - case study

Efekty współpracy w liczbach

Czyli jak przyczyniliśmy się do rozwoju marki - już niebawem....

Opinia Pana Arkadiusza

Kolejny projekt, a jego realizacja tylko i wyłącznie w firmie Tadamart. Wszystko bez zarzutu, a co najważniejsze - praktycznie bezobsługowo. Panowie zaproponowali i poprowadzili realizację projektu od A do Z i trafili w punkt ze wszystkim! Nawet nie było co poprawiać :) Wszystko zgodnie z oczekiwaniami, serdecznie polecam!


Zobacz efekt współpracy

Projekt strony internetowej dla firmy auto detailingowej: Ceramic Pro zobacz online

Opinie i realizacje

Poznaj nasze case studies zadowolonych klientów.

Umożliwiamy naszym klientom by stawali się liderami w swoich branżach.